Technická podpora a Helpdesk

Ke všem aplikacím, které jsme vytvořili a provozujeme na našem serveru, tradičně poskytujeme i technickou podporu pro uživatele. Pro sledování všech požadavků využíváme vlastní webovou aplikaci Helpdesk.

Za velký přínos posledního roku považujeme zavedení systému sledování požadavků - Helpdesku. Ten umožňuje zadávat požadavky provozní povahy i hlásit chybové stavy aplikací, které pro naše zákazníky provozujeme, a sledovat postup jejich řešení - přidělení konkrétnímu pracovníkovi k vyřešení, popis návrhu řešení i informaci o vyřešení.

Do Helpdesku vstupují i ty požadavky, o kterých nás informujete telefonicky nebo mailem, takže není nutné, abyste telefonicky domluvený zásah vkládali ještě do systému. Vždy však máte možnost sledovat stav řešení, protože jako autorizovaní uživatelé dostáváte maily s přímou adresou na stránku, kde je požadavek popsán. Do systému jsou zapojeni i naši poddodavatelé, kteří zajišťují např. správu domén a DNS, takže požadavky mohou být předávány i na ně. Helpdesk zkrátka zaručuje, že žádný Váš podnět nespadne “pod stůl”.

Systém Helpdesk provozujeme pomocí vlastní webové aplikace. Pokud Vaše organizace řeší podobné úlohy a potřebuje sledovat, jak dopadly požadavky Vašich uživatelů (klientů, zákazníků, nájemníků, členů), nabízíme Vám možnost použít náš systém, samozřejmě po zapracování nezbytných úprav a přizpůsobení Vašemu workflow. Podrobnosti o aplikaci Helpdesk.

Tipy pro uživatele:

• Jak se do Helpdesku dostat? 
Zadáním adresy http://helpdesk.seal.cz do www prohlížeče nebo odkliknutím z titulní stránky www SEALu.

• Jak získat heslo?
Stávající uživatelé, kteří heslo “zapomněli”, mohou využít funkci pro zaslání hesla na vstupní stránce Helpdesku. Novým uživatelům stačí poslat mail na adresu seal@seal.cz.

• Jak se s Helpdeskem pracuje?
Přímo na titulní stránce je odkaz na bohatě ilustrovanou nápovědu.